Selamat Tinggal Amirah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Selamat Tinggal Amirah


3 Hari ni, aku terpaksa tinggalkan Amirah dengan wife sera mak mentua aku.. Aku kena pegi kursus... Nasib baik tak jauh, kat Sepang je.. Kirenya kalau ade masalah boleh aku balik kejap kan...

Tapi kesian la kat aku, nanti rindu weh.. Aku tak pernah tinggalkan dia lama lama.. Sedih wooo..



Berat je hati nak tinggalkan Amirah...


7 Komen untuk "Selamat Tinggal Amirah"

lama ke abg papablogger pg kusus?
takpa, sayang anak bini tinggal2kan.. hehe..
semoga selamat pg dan selamat balik..=)

3 hari je kursusnya... Tp lama gak tu..

xpe,syg anak isteri tinggal2 kan tapi jgn tggl lelama plak. tggal kejap xpe.

sian papa... xpe, bleh tengok gambar amira hari2 :)

lama jugalah tu, maklumlah tak biasa berjauhan dgn mirah..
huhu... takpalah, kena biasa3kan diri..
lagipun kusus ni utk mdptkan ilmu..=)

minta maaf papa blogger. SENJATA KHAS tidak boleh digunakan dalam tempoh PENALTI-SISTEM UNDIAN sedang dijalankan sekarang ni. Sebabnya ianya boleh ganggu proses undian keluar nanti. Sepatutnya kena bagitahu selepas entri baru keluar hingga sebelum saya hantar mesej PENALTI-SISTEM UNDIAN. okay :)

x jauh mana pun kan..boleh jer berulang kan?hehehe...selalu mak2 jer rasa mcm ni...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info