Makan Lagi!!! Makan Lagi!!! Makan Lagi!!!

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Makan Lagi!!! Makan Lagi!!! Makan Lagi!!!

Kali ni aku nak cerita pasal makan je... Hahaha... Kali ni cerita makan kat IKEA haritu.. Ala yang haritu lah... Sini yang aku cerita hari tu... Cerita ni sama je dengan yang Dulu...

Tapi yang ni berbeza sebab aku ajak mak mentua aku sekali makan kat sana.. Sambil tu boleh jenjalan.. Haritu mak mentua aku ajak beli barang barang kat sana.. Hehehe...



Wife aku masih dalam pantang.. Dia tak boleh makan daging sebab Amirah kena Chicken Pox... Amirah kan masih nyusu dengan ibu dia... So, aku dengan mak mentua aku je la yang makan.. Tapi aku tak kejam sangat, aku belikan dia Cokelat kek dengan Pai Epal...



Amacam Meat Ball IKEA??? Menarik kan... Nyummm nyummm... Sedap weh.. hahahaha

4 Komen untuk "Makan Lagi!!! Makan Lagi!!! Makan Lagi!!!"

tak pernah pegy ikea tapi sejak baca post kat blog ni lagi2 pasal meatball tu,, aihh meronta lak hati nak pergi sana merasa..hehe

yup! memang sedap meatball ikea..! first time deno pergi, memang ramai.. tapi sekali masuk dlm mulut meatball tu, terus jatuh cinta... mmg best! the best meatball in.... in... semenanjung kot? hehe.. nanti nak pegi makan sana lagi :)

tak pernah try pun...
:)

dgr org cerita dan baca sana sini kata sedap..

InsyaAllah,satu hari nanti sampai ke IKEA tu mesti nak cuba..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info