Aku Bekas Komando??

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Aku Bekas Komando??



Korang kenal sape ni?? Inilah komando dari pasukan gerak khas... Bukan komodo lion tau.. hehehehe... Amacam, bergaya tak jantan ni???

Inilah aku sebelum aku berkahwin.. Setiap bulan aku akan bertugas untuk jadi pengaman di tempat tempat yang bergolak.. Yang penuh dengan penumpahan darah... Aku adalah seorang Komando... Macam Abu Sayyaf pon ade kan...


Tapi cuma seorang Komando dalam game Paintball je.. Hahahahaha.... Lama giler tak main paintball sejak munculnya bunga hatiku, Amirah... Baju yang aku tempah untuk game ni... Memang hantu Paintball dulu.. Tapi sekarang ni, komitmen lebih kepada Amirah..

3 Komen untuk "Aku Bekas Komando??"

wahh,,main paintball..teringin nak try sekali tpi xde geng~

eca BW sambil ajak join GA & Contest...
http://www.ecadwinkyasha.com/2012/11/year-end-giveaway-2.html

http://www.ecadwinkyasha.com/2012/10/eca-year-end-contest.html

ingatkan betul-betul tadi...
**memang mudah tertipu..haha..
tentu best main paintball kan??
saya tak pernah main paintball tu..
main senapang air je kat kampung.
huhu..

haha..teringat pulak ubat gigi kodomo lion tu..! punya la pakai uniform bagai haa nak main paintball..! =D

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info