Segmen Battle Royale by Awie Omar

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Segmen Battle Royale by Awie Omar




PAPA BLOGGER




ERNA EER 
 

iiADINDANIL
KHAIRUL AKMAL
LOKMAN
 
CHEIDA

 
NICK NASHRAM
Ok... Korang jangan terkejut pulak erk.. Aku bukan nak review blog ke ape ke, tapi kalau korang nak terjah pon boleh... Tiada masalah.. Ini adalah senarai ahli ahli kumpulan aku dimana kami semua telah mengikuti satu segmen yang sangat sangat mencabar minda.. Sungguh, aku tak tipu.. 
Segmen ni dinamakan oleh Awie Omar sebagai " Segmen Battle Royale"... Korang perasaan tak, kenapa aku duduk yang paling atas sekali??? Sebab aku telah dilantik sebagai ketua kumpulan ni... Huhuhu...

Nama kumpulan : Senshi BurogÄ ( blogger warrior )dalam bahasa jepun

Ahli kumpulan : Ahli kumpulan aku ada di senarai kat atas tu..

Logo kumpulan : Minta maaf, kitorang tak dapat nak buat.. Memang tak reti.. Hehehe

Motto : In Senshi Burog�, We Trust

Pandangan : Ok.. Ini adalah segmen yang pertama aku join yang memerlukan kerjasama di setiap ahli kumpulam.. dan semua ahli kumpulan aku ni memang power, mesra dan baik baik belaka. Game ni emang pecah kepala nak fikir pada mulanya, tapi kerjasama setiap ahli kumpulan ni, membuatkan kerja senang dan mudah..

Wahai semua ahli kumpulan Senshi BurogÀ, kerjasama dari korang semuasangat sangat dihargai.. Teruskan usaha kita semua, bersatu teguh bercerai roboh.. I Love U All...
8 Komen untuk "Segmen Battle Royale by Awie Omar"

Berpeluh peluh membuatnya... Hahaha

akhirnya tertubuh jugak geng Senshi BurogÄ..pasni boleh la jumpa minum2 sekali :)

Walaupun terlewat semangat nak siapkan entri ni sangat aku kagum. Terima kasih banyak2 kepada semua.

best jugak kan buat ni .. ahha susah sgt

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info