Minum Petang Di Sup MeletupM

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Minum Petang Di Sup MeletupM



Macam mana aku tak gemuk macam ni weh... Minum petang pon nasi dengan sup meletup.. Rasa dia memang meletup lah.. Sedap giler.. Setahu aku, ini adalah cawangan dia kot.. Yang besar ade kat Sg. Besi tu...

Disebabkan aku rasa tak puas dengan makan sup je, aku pon bantai minta nasi putih.. Brader yang buat bihun sup buat muka pelik pandang aku.. Agaknya tak pernah di buat orang kot bihun sup makan dengan nasi putih.. hahaha


Hehehe... Makan selagi boleh makan.. Nanti satu masa nanti, baru kita kurangkan makan.. hahaha

Harga jangan risau.. sangat murah.. Nasi putih, Bihun Sup dengan Teh o Ais cuma Rm6.00... Agaknya kalau takde nasi putih, lagi murah kot..
0 Komentar untuk "Minum Petang Di Sup MeletupM"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info