Campak Bayi Lagi

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Campak Bayi Lagi

Berderau darah aku baca Metro Online pagi ni.. Mana taknya, muka depan je beeita pasal bayi.. Adoi, aku cukup sedih la kejadian macam ni..

Binatang apa yang sanggup baling atau campak anaknya?? Rasa rasanya takde binatang yang boleh bunuh anak sendiri tanpa sebab.. Tapi binatang ape pula ni??

Aku sedih la tengok.. Dia boleh campak anak dia dari tingkat 3.. Kalau kita pon yang terjun dari tingkat atas, kompom akn sakit kaki kan.. Kalau budak kecik pula, yang mana kepala tersangat la lembut di baling dari tingkat atas, apa akan jadi???

Kalau tak nak dengan anak yang dikandung t, banyak tempat yang akan terima.. Jabatan Kebajikan kan ade.. Serah je anak anak tu kat sana..

Bila orang yang dah kawen, susah sangat nak dapat baby, rezeki susah nak lekat.. Tapi kalau macam ni, senang je kan.. Ade yang sampai berkali kali buang bayi.. Senang buat, senang juga diorang buang..

Ape la jadi dunia sekarang ni?? Aku teringat kata kata ustaz aku dulu, dunia tak akan kiamat selagi seks tidak dilakukan di kaki lima... Sekarang ni, tepi kolam pun jadi.. heemmm... akhir zaman..

Baca berita lanjut di Campak Bayi Baru Lahir.. Metro Online
0 Komentar untuk "Campak Bayi Lagi"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info