Pergi Tak Kembali

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Pergi Tak Kembali

Mereka pergi buat selamanya... Membuatkan hari raya setiap tahun tidak lagi meriah... 2 tahun berturut turut hari raya kami penuh dengan linangan air mata...


Walaupon sedih dengan pemergian kakak aku, dalam masa yang sama aku turut bergembira... Apa yang aku impikan sewaktu arwah ayah aku sakit, aku dapat laksanakan pada kakak aku... 

Aku sempat jaga di hospital, kemudian dapat sembahyangkan jenazahnya... Sempat iringi ke tanah perkuburan... Alhamdulillah... 

Pemergian kakak aku di bulan ramadhan dapat menghentikan segala penderitaan dan kesakitan yang dialaminya... 

Al-fatihah
4 Komen untuk "Pergi Tak Kembali"

Salam takziah buat papa sekeluarga. Kehilangan orang tersayang memang amat memilukan. Semoga papa sekeluarga tabah dan kuat menghadapi ujian ini

Al-fatihah...

al-fatihah..takziah buat papa atas pemergian kakak.alhamdulillah..dia dijemput di bulan yang mulia..

bykkan bersabar yer bro... semoga arwah ditempatkan bersama org mukmin...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info