Rindu Sangat Kat Amirah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Rindu Sangat Kat Amirah

Amirah tiap malam merengek... Bagi susu pon dia tolak... Ayah mentua aku gosok gosok belakang pon tak jalan... Maknanya bukan aku ngan wife je yang rindu, Amirah pon rasa macam tu juga kan... Kesian kitorang ni... Macam bercinta jarak jauh je rasanya...

Mana taknya, tiap tiap malam aku la yang selalu tidurkan dia... Kalau wife yang garu belakang, jangan harap la nak tido.. Sampaikan wife pernah merajuk kononnya Amirah lebih sayangkan aku berbanding dia... Hahahaha..

Tak sabar pulak tunggu hari esok.. Balik kerja je aku nak terus balik Pahang sebab nak sangat jumpa pengarang jantung aku tu... Tak tahan weh... tak tahan rindu bila berjauhan... Kekadang aku terpikir, agaknya ni la perasaan arwah bapa aku dulu tiap kali aku merantau... Huhuhu... 

Perasaan aku bercampur baur dah sekarang ni... Rindu kat arwah bapa aku, pastu ditambah lagi rindu dengan Amirah... Ini lah ujian Allah sebenarnya... Bukan setakat ujian pada harta, malahan Allah juga menguji kita melalui hubungan kasih sayang... 


8 Komen untuk "Rindu Sangat Kat Amirah"

Kuatkan semangat ye Papa Blogger . Amirah rindukan Papa dan Mama dia tu . Esok drive balik ke Pahang tu carefully :) Semoga selamat sampai dan dapat berjumpa Amirah omey omey

bro, aku pun beberapa kali berjauhan dgn ank dan ade org tua2 pesan jgn terlalu rindukan ank sbb ank akan rs mcm tu jugak... buat biasa2 jer... kang nnti ank tu demam sbb terlalu rindukan kite... hohoho... ntah btul ke tidak aku x tau la kan... tp mmg ank aku demam ms 1st time aku tinggalkan die kat kg... org2 tue2 dulu2 mmg ade2 jer kan... huhuhuu...

salam kenal papablogger, sy baru terbaca pasal kes amirah ni malam tadi. cis! sakit hati rasa macam nak je sepak balik pengasuh tu, bagi dia rasa. xde sivik langsung.

sy harap awak dan isteri bersabar byk2, semua ni ada hikmahnya, at least belum sempat apa2 jadi pada amirah or anak2 yg lain kt taska tu. dan mungkin lepas ni akan dapat tempat lain yg lebih baik.

saya pun jarak jauh dgn suami, dia kt uk sy dan anak kat sini. terseksa menahan rindu Tuhan je la yang tahu. counting days je bila nak jumpa huhu...

semoga amirah cepat pulih, aminn...

salam papa blogger , knpe buang entry taska puaka 2 ? msti ade sbbkn .. keep strong papa blogger dn isteri :)

Tak boleh bayangkan muka Amira bila dia pandang2 nampak muka abah dan mama dia.. mesti excited sampai termalu-malu... tak keruan! Mama dan Abah dia sure berebut sampai2 terus nak peluk dia.. hehehe. Berhati-hati memandu. Jangan terlalu laju atau less-carefull sebab nak sampai cepat. All the best!

puas bc rentetan peristiwa ttg amirah.. xsngka jugak itu baby LalaLatif yang dh lama sy kenal.. kuatkan semangat, bykkn bersbr n berdoa.. smpikn slm sy kt lala ye..

aku pun rindu gak anak lelaki aku yg masuk army PUSASDA nie,,, hantar 01/01/2013 lepas 6 bulan baru jumpa...no komunikasi...hu hu hu..

Kasih ayah mmg mcm tu..
banyak kan sabar jak klu tinggal berjauhan.. Kakak pun pernah rasa situasi tu...:(

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info