Mampos Kau!!!!

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Mampos Kau!!!!



Mampos kau!!!! Berani kau pijak kepala aku ye... Ridsect makan dia...

Kuang ajar betul lipas ni.. Tengah syok syok bermanja manja ngan wife aku kat depan tv, boleh pulak dia terbang hinggap betul betul atas kepala... Argggghhhhh!!!!!!!!!! Aku cepat cepat lari masuk bilik... Wife aku tinggalkan sekejap.. Hahahaha

Bile keadaan dah tenang, baru aku kuar dari bilik dan bunuh lipas ni.. Padan muke kau!!!

6 Komen untuk "Mampos Kau!!!!"

amboi mrh betul dgn lipas..hehee..bru kacau bermnja..die pun nk bermnja gak..ke tkut lipas ni..hahaa

lari masuk bilik...?? haha..

lipas tu pon nak bermanja-manjaan gak bro. ;P

As-Salam. Nak jawab persoalan ttg tukar url tapi feed tak kuar pada bloglist ... hmm ..

Apabila kita buat redirecting, memang ia akan ambil masa untuk entri2 baru diwar-warkan seluruh alam buana, melainkan ianya memang hosting sendiri.

Beri masa sedikit untuk url redirections ini berkembang dulu, lebih2 lagi jika blog dah lama guna nama lama, so url baru ambik masa, terutama untuk jejak dan buat pembetulan url.

Disarankan guna Feedburner untuk urus feed blog kita. Daftar percuma. Malah feedburner kini sebahagian dari Google... jadi mudah sikit.

Harap maklum.

Uisyyy... kejam tu... heheheheh... eee... kenapa ko lari masuk bilik tinggalkan wife ko sorang2 kat depan tu... ko takut lipas yer... :d

naik atas kepala? eiii... kalau deno dah menjerit sampil lompat2 dah tu papa... hihi

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info