Kronologi Kelahiran Amirah Final Part 2

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Kronologi Kelahiran Amirah Final Part 2

Ini adalah kesinambungan cerita dari yang lepas... Baca kat Kronologi Kelahiran Amirah Final Part 1

***********************


Bayangkanlah dia tido camne..

Amirah ingat dia tido kat pantai agaknya.. hehehe.. Aku p letak selimut pon dia tak pakai.. Lasak kan..
Tido gaya entah ape ni

Aku rasa anak aku je kot tido macam orang besar.. Baru berapa bulan ni.. Kelakar juga aku tengok. Mungkin sebab panas  dia tido macam macam gaya.. Amirah memang kuat berpeluh.. huhu

Baru sebulan lebih

Baju ni aku beli masa mula mula wife aku mengandungkan dia.. Rasanya baru mengandung 3 bulan kot.. Aku dah sibuk sibuk beli baju padahal tak tahu anak laki ke pompuan.. Untuk menyelamatkan diri, aku terpaksa beli warna putih.. So laki ke pompuan boleh pakai.. hahaha

Baru belajar nak tegakkan kepala

Masa ni kepala tersangat lah lembik.. Pegang macam ni, kompom kepala dia senget ke tepi. hahaha



Aku terfikir, kenapa kadang kadang aku tengok kulit dia gelap kadang kadang gak kulit dia putih macam anak jepun.. hemmm


Yang ni kelakar sangat.. Adik ipar aku nak sangat pegang baby.. Last last dia biarkan je Amirah duduk kat riba.. Sebab kepala lembik sangat..



Pengalaman pertama aku mandikan Amirah yang masih berumur sebulan lebih... Hahaha seram sejuk weh.. Takut terlepas dari tangan je.. Tapi alhamdulillah, Amirah memberikan kerjasama yang sangat baik.. Dia senyap je bila aku mandikan..



Dan ini kali pertama Amirah berjaya menegakkan kepala dia dengan sendiri.. hahaha






Habis dia mandi, aku ajak la dia berborak.. Last last dengan aku sekali tido.. Penat bercerita kat dia masa dia kat perut sampai lah saat tunggu kelahiran.. Tapi aku tak akan cerita kat dia yang aku ni takut tengok darah.. Malu lah aku.. Aku cerita kononnya aku yang sambut masa dia nak keluar..

Yes!!! Dia percaya kat aku.. Sampai tertido tido dengar aku bercerita.. Hemmm
1 Komentar untuk "Kronologi Kelahiran Amirah Final Part 2"

cutenyer ...
suka gmbar dia tido tu.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info