Pemandangan Dari Hujung Sabah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Pemandangan Dari Hujung Sabah


Penutup 2014, aku berkesempatan join Family Day yang dianjurkan oleh sepupu aku... Ya.. Inilah kali pertama kali aku dapat join dan telah dirancang dari awal lagi...

Sebelum ni aku memang tak pernah join sebab diorang rancang masa aku kat KL lagi.. Tapi tahun ni, alhamdulillah... Cukup meriah walaupon Amirah tak dapat join... Huhuhu.. Takpelah, next time Amirah pasti dapat join juga...

Gambar ni aku ambil dari camera sepupu aku yang telah diedit.. Gambar ni diambil di Tanjung Simpang Mengayau... Hujung negeri Sabah... Kat sini memang best giler kot... Angin laut tak pernah berhenti meniup... Ni salah satu gambar yang aku dapat kongsi kan..  Jumpe next entri lagi ye...
1 Komentar untuk "Pemandangan Dari Hujung Sabah"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info