Kucing Mati Dilanggar

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Kucing Mati Dilanggar

Semalam aku baru dapat seekor kucing berketurunan (macam orang pulak dah) siam... Anak buah aku yang bagi kucing ni... 

Aku tak suka bela kucing siam... Sebab tiap kali aku bela, nyawa dia mesti tak panjang... 

Dulu aku pernah bela sekor, pastu orang curi... Kemudian aku bela lagi sekor, dah membesar dan banyak zuriat yang lahir... Alhamdulillah, tapi sehari je anak anak dia merasai keindahan dunia, kemudian semuanya mati kena makan ngan kucing hitam... Ade yang tinggal kepala dan ade yang tinggal badan je... 


Semalam pulak, kucing ni aku bagi makan kat dapur dan tutup pintu kononnya nak mengelakkan dia keluar rumah... 

Entah macam mana, anak buah aku hantar kucing ni kat rumah dengan keadaan yang tragis... Katanya dah kene gigit ngan anjing... 

Tapi aku rasa, sebelum dia kena gigit anjing tu, mesti dia kena lanyak dek kereta... Sebab keadaanya yang tak boleh nak berdiri... 

Sempat lagi aku tengok sakaratul maut... Huuu..!! Macam tu pulak bila nyawa kena tarik dari badan... Allahu Akbar...!!!


Semalam juga aku tanam kat belakang rumah... Kesian...!! Tak sampai sehari aku bela... Sedih giler tengok keadaan dia... Rasa nak nanges je... 

Maafkan aku Comel...!!! Huhu

5 Komen untuk "Kucing Mati Dilanggar"

Tak boleh tengok, sedih sangat! hurmmmmm

bagusnya... nnt dia tlg di sana.. i am a cat lover.

Assalammualaikum...PB,

sedih pulak mselim3 baca entry nie.. mselim3 tgk dan baca entry nie tahu PB seorang yang penyayang...

mselim3

pls: mselim3 sedih kalau binatang peliharaan yg mselim3 sayang mati..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info