Bertukar Selera | Kopi Menjadi Kegemaranku

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Bertukar Selera | Kopi Menjadi Kegemaranku

Bertukar Selera | Kopi Menjadi Kegemaranku | Sejak akhir akhir ni, aku dah bertukar selera... Kalau dulu, sehari tak dapat minum nescafe memang tak sah.. Kini, kopi menjadi kegemaranku... 


Jangan pelik.. Hanya kat Sabah ade pinggan kecik untuk alas cawan... Motif?? Aku pon tak pasti... Hehe

Selalunya yang minum kopi ni hanyalah golongan golongan yang menjangkau usia 'kilauan emas' je... Tapi aku, muda muda dah jadi tegar ngan kopi... 

Kopi kan bagus untuk penghadaman... Aku terbaca hari tu tentang kebaikan minum kopi.. Tak tahu la kalau kajian tu betul atau tidak... Janji aku dah tukar selera.. Hehehe

1 Komentar untuk "Bertukar Selera | Kopi Menjadi Kegemaranku"

Assalammualaikum...PB,

kopi juga bagus utk mengurangkan serangan gout.. mselim3 kekadang pekena kopi gak. Sedap gak, lagi2 kopi kampung..

mselim3

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info