Jumaat Pertama Di Masjid Ibu Negeri

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Jumaat Pertama Di Masjid Ibu Negeri

Walaupon aku ni orang Sabah, tapi sebenarnya ni lah kali pertama aku menjejakkan kaki ke masjid Ibu Negeri... Hehe


Kelakar pulak aku rasa.. Ehehehe biasanya bila aku nak balik kampung, memang tak kan singgah atau tido kat kk ni.. Aku terus balik ke Kudat.. Banyak juga pengalaman bertugas kat Sabah ni... 

Apa yang bestnya, waktu rehat hari jumaat sedikit awal berbanding kat semenanjung.. Pukul 11.30 semua dah pakat pakat keluar jenjalan, terutamanya yang perempuan.. Hehehe

Aku nak jenjalan kat KK ni tapi tak tahu jalan... Pagi tadi aku pinjam motor adik aku untuk pegi keje, boleh pulak tersesat... Entah kat mana tempat aku tu... Nak ikut signboard pon aku tak tahu nak ikut arah mana.. Adoiii...

Ni semua pengalaman yang bernilai pada aku... Memang tak pernah alami sejak aku bekerja.. Dan tak tahu suasana kerja di negeri sendiri... Hehe

1 Komentar untuk "Jumaat Pertama Di Masjid Ibu Negeri"

Assalammualaikum... PB,

mselim3 kalau gi tpt tak biasa pun sesat gak.. maklum ajelah xder GPS..hehe

mselim3

pls: kelebihan orang yg tak pakai gps nie boleh ingat jalan..heehe

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info