Hari Terakhir Di Putrajaya

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Hari Terakhir Di Putrajaya

Hari ni adalah hari terakhir aku bertugas di Putrajaya.. Takde perasaan lain yang aku rasa, hanya kesedihan.. Baru berapa bulan aku dapat berkenalan dengan diorang tapi rasa dah macam keluarga.. Staf kat sini walaupon tak sampai 10 orang, tapi memang havoc... 



Hadiah yang diorang bagi kat aku.. Owh... sangat terharu beb... Tak tau cakap macam mana.. Sangat hepi sebab dapat berkenalan dengan diorang... Semalam ade sorang akak tu bagi hadiah baju kemeja kat aku... Dan yang ni pulak hadiah dari diorang semua... 

Akak tu memang best.. Baik orangnya.. Sejak aku kerja kat sini, dia terus bawa set karaokenya semata mata nak bagi aku menyanyi sepuas puasnya.. 

"Daripada membazir duit pegi Alamanda semata mata nak sumbangkan lagu, baik akak bawa set karaoke.. Nyanyi sepuas puasnya.. "... hehehe

Semoga kita dapat berjumpa lagi.. Andai ada salah dan silap, terkasar bahasa, mohon diampunkan... Dan halalkan semua makan minum aku ye.. (*-*)... 
4 Komen untuk "Hari Terakhir Di Putrajaya"

All the best and do keep in touch!!

tukar mana pulak?

moga ukhwah yang dibina akan diteruskan insyallah..

Assalammualaikum.. PB,

wahh.. byk penghargaan yng diberikan kepada papablogger.. itu tanda papablogger disenangi oleh rakan taulan..

mselim3

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info