2 Tahun Bergelar Ayah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

2 Tahun Bergelar Ayah

Alhamdulillah... Hari ni genap umur anak aku, Nur Amirah Ramizah 2 tahun... Maknanya dah 2 tahun juga la aku bergelar seorang ayah... 


Tapi aku hanya berdoa dari kejauhan... Tak dapat nak sambut hari lahirnya yang kedua tahun ni bersama sama... Rasa rindu amat menebal... 

Apa yang aku harapkan, semoga menjadi insan yang sangat berguna untuk agama dan negara... 

Sejak akhir akhir ni, aku agak susah sikit nak tido.. Yelah... Suasana dan keadaan dah berbeza... Amirah selalu jadikan aku sebagai 'bantal peluk'nya, bila dah tidor berjauhan ni, 'bantal peluk' merindui 'tuan'  nya... Huhuhu

Kerinduan kat wife tu tak yah cakap la... Rindu dengan wife tak sama dengan rindu anak.. Yang pasti rindu kat wife sedikit lebih sebenarnya kan.. Tapi diorang berdua adalah permaisuri dihatiku.. 

Apa apa pon selamat ulang tahun ye sayang... Ayah sayang kamu, lebih dari sayang diri sendiri... I love u... 

**kejap, nak ambil tisu... Air mata meleleh pulak dah... 

5 Komen untuk "2 Tahun Bergelar Ayah"

kenit faham sangat perasaan papa ni, sebab kenit pun pernah alaminya. Walaupun ia tidak setanding dengan apa yang papa rasa sekarang ni, tapi kerinduan itu pasti akhirnya diiringi dengan tangisan apatah lagi pada anak-anak kan. Ya Allah, kenit doakan papa tabah menghadapi dugaan ini dan semoga korang dapat bersatu semula.

Assalamualaikum, tolong visit blog saya,http://banjarich.blogspot.com/. terima kasih

Assalammualaikum...PB,

wahhh,, macam mana nie.. mselim3 pun turut sedih menangis gak.. sedih memang kalau kita berjauhan dengan isteri dan anak2,, kalau mselim3 tak tahu macam mana?..kan.

mselim3

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info