Tiket Wayang Free Kat Alamanda

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Tiket Wayang Free Kat Alamanda


Semalam bos aku send mesej suruh aku datang ke KL pagi ni untuk ambil barang yang penting.. Entah penting tahap mana  aku pon tak tau... Sampai je kat KL, rupenye nak suruh aku agih agihkan tiket free ni kat orang Putrajaya... 

Tiket free ni diberikan sempena Hari Kanak Kanak... Rasanya ade 2 ratus keping kot yang perlu di agih agihkan... Ape lagi, aku pon terus bagitau member kat group whatssap.. 

Tapi sayangnya, tak berapa nak mendapat sambutan sebab filem ni dah pernah main kat wayang bulan Ogos kalau tak silap... Lagipon macam tak best je jalan ceritanya...

Tambahan lagi filem ni start di tayangkan pukul 10.30 pagi.. Habis je cerita ni, terus pegi main paintball kat Cyberjaya... Tak sabar betul la.. 

Tapi kan kalau ade yang bagi tiket wayang free untuk cerita Penanggal, konfem aku tak ambil.. Sebab takut.. Hahaha


1 Komentar untuk "Tiket Wayang Free Kat Alamanda"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info