Jurukamera Cilik

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Jurukamera Cilik


2 minggu lepas, jabatan aku ade menganjurkan Pertandingan Tilawah Al-Quran dan Nasyid yang berlangsung di Universiti Malaya... Aku tak masuk mana mana pertandingan pon tapi bertugas sebagai Urus Setia...

Ejaan 'Urus Setia' tu aku baru tahu yang 'urus' dan 'setia' tu harus dipisahkan... Itu golongan yang bijak pandai je yang cakap... Aku betah pon tetap kalah sebab dia dah belajar sampai peringkat master...

Tapi bukan ejaan yang aku nak cerita tapi pasal gambar tu... Aku tertarik sungguh dengan gambar ni... Ni dalam dewan sewaktu pertandingan Tilawah Al-Quran kategori umur 12 tahun ke bawah...

Budak budak yang bertanding, makanya jurukamera pon budak budak juga la... Hehehehe.. Comel budak tu...


1 Komentar untuk "Jurukamera Cilik"

Haah ler, baru perasan adik kecik cameraman tu :) comel..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info