Jamuan Raya

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Jamuan Raya


Masih dalam mood raya... Hehehe.. Harini opis aku buat jamuan raya dan jemputan kitorang xde lah gempak sangat... Cuma dari kalangan pegawai atasan dan juga staf maintenance Presint 16...

Banyak juga makanan yang dihidangkan tapi cuma satay jelah yang menarik minat aku... Hehehe makanan yang lain diketepikan... Hahaha


Aku cuma bawa Laksa je... Dah diorang arah bawa tu je, so aku bawa jelah kan... 

Tapi, rasa macam tak best pulak kan bawa tu je semata mata... Jadinya sekali lagi aku suruh wife aku masak Roti Lapis Daging Berkeju... 

Jeng... Jeng... Jeng...


Sedap...!! Licin la juga bekas tu... Hahaha alhamdulillah....




0 Komentar untuk "Jamuan Raya"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info