Si Doktor Cilik

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Si Doktor Cilik


Sebelum ni bila aku perhatikan Amirah, dia selalu letak 'USB Cable' kat telinga dia... Pada awalnya aku ngan wife beranggapan yang dia terbayang USB cable tu macam telepon.. Sebab Amirah bila nampak je telepon mesti buat buat bercakap dengan orang melalui telepon...

Tapi semua anggapan itu meleset bila kitorang pegi Alamanda malam tadi... Bila dia nampak mainan macam barangan DOKTOR tu, dia terus sebut 'nak'.... So aku pon beli la... Sampai rumah terus pakai ala ala doktor... hehehe

Patutlah bile doktor cek guna benda tu dia dah tak takut.. Rupenye kat rumah pengasuh memang selalu main doktor doktor pulak... Heheheh.. Bagus... Kalau besar nanti, jadi lah doktor ye...

Kalau ade yang jadi doktor dalam keluarga aku, memang seronok sikit... Tak payah aku nak beratur panjang semata mata nak tunggu doktor panggil nombor giliran walaupon aku tau kekadang doktor tu borak dulu sebelum panggil patients lain.. Hahaha... (berdasarkan pengalaman)


5 Komen untuk "Si Doktor Cilik"

haha...sama la ngan Yani dan Yana...tapi tu minggu lepas..minggu ni takmo dah jadi doktor

nnt bila acik dila dpt rawatan percuma kan? :P

Assalammualaikum... wah..wahh, best nyer boleh lah rawat kalau sakit mselim3 nanti...jd doktor yang islamik...

mselim3

pls: bakat dah ada tinggal gilap sikit aje lagi...

Ameen.. Moga amirah jd doktor bila besar nnt.

Perasan tak, mainan ni kalau beli wajib ada cermin mata. Doktor perlu baca buku byk sbb tu kebanyakannya rabun kot?

ameen.. moga besar nnt jadi doktor ya... :)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info