Sape Yang Patut Bunuh Diri

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Sape Yang Patut Bunuh Diri



Disebabkan keadaan yang sangat membosankan arini, so aku pon try la melukis... Lama giler aku tak melukis orang lidi ni... Hahaha

Lukis orang lidi pon aku masih fail... Dari aku kecik lagi memang tak pernah lawa bila aku lukis lidi ni... Hemmmm...!!! Ternyata memang takde bakat... Haha

Terlintas di pikiran aku, kenapa zaman sekarang ni orang sanggup bunuh diri bila dah putus cinta... Hemmmm..!!! Bunga bukan sekuntum der!!! Kite ni lelaki, pompuan tu tak nak, cari pompuan lain sudah..!!! Lagipon pompuan kan lebih ramai dari lelaki... 

Huhuhu!!! Tadi aku terbelek kat utube video orang yang bunuh diri akibat kecewa cinta tak berbalas... Ngeri!!! Ade yang kene langgar ngan keretapi, ade yang gantung diri.. Adoiiiiyaiiiii... 

Pikir panjang la dulu... Dosa besar bila bunuh diri ni...!!! Kalau xnak kecewa dalam percintaan, sila jangan bercinta...

Kalau tengok lukisan kat atas tu, sape yang patut bunuh diri????
0 Komentar untuk "Sape Yang Patut Bunuh Diri"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info