Pemandu Yang Pentingkan Diri Dan Bebal

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Pemandu Yang Pentingkan Diri Dan Bebal


Hampir setengah jam aku asik bunyikan hon nak bagitahu yang pemilik kereta Perodua Alza ni telah menghalang 3 bijik kereta... Orang ramai dah siap tolong aku tolak kereta yang dia parking kat situ...

Nak tolak macam mana kalau dia guna gear auto... Siap letak gear 'P' lak tu.. Adoiyaiiii... Sabar je la... Agaknya brader brader tadi tu yang tolong jerit kat foodcourt bagitahu yang kereta si bebal ni menghalang orang lain...

Aku tak pe lagi tunggu dalam setengah jam je, yang brader sebelah aku tu lagi hangin... Dia cakap dia lagi lama hon owner kereta tu...

Tak patut aku gelar dia 'si bebal' kan... Pada mulanya aku relaks je tapi bila dia naik kereta terus blah tanpa minta maaf dan siap menjeling kat aku lagi, memang aku hangin la... Pastu aku tengok dia masuk ke kawasan sekolah.... Hemmmm!!! Mungkin cikgu ni takde belajar sivik kot... Bebal!!!


2 Komen untuk "Pemandu Yang Pentingkan Diri Dan Bebal"

Cikgu ngular gi ngeteh? Haha. Dah la tak ckp maap. Adoiii

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info