Hari Penting Buat Aku

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Hari Penting Buat Aku


Minggu lepas banyak sangat tarikh tarikh yang sangat penting buat aku... Dan kesemua tarikh penting tu, takde satu pon yang aku sambut... Hahhahaha... Nak buat macam mana, sibuk dengan kenduri kawen...

27 Mei hari tu sepatutnya adalah hari Anniversary aku yang kedua tahun... Tapi masa tu aku kat sini sibuk nak packing barang nak balik Sabah.. Yelah... eksited nak balik kampung dengan anak bini... Sibuk sibuk packing barang tu, sempat juga aku ucap kat wife dan berdoa sama sama dengan dia semoga hubungan kami kekal hingga ke akhir hayat...

Tapi hadiah tu aku dah bagi dulu kat dia sebelum tibanya hari 27 Mei aritu... Tengah ade duit lebih tu, baik aku belikan dulu siap siap hadiah... 2 hadiah sekaligus aku bagi... Hahahaha... Stok untuk hari Anniversary ngan hari lahir dia bulan Julai nanti... Henpon dengan...... Ala korang tau ape pompuan nak hadiah dari suami dia kan... hehehe..

Pastu 30 Mei tu juga adalah genap setahun usia blog aku... Hehehe.. Alhamdulillah... Aku berjaya merapuh dalam masa setahun... Macam macam yang aku cerita dalam blog ni ... Ade yang suka dan ramai juga yang mengkeji dengan hasil tulisan aku... Lantak korang la.... Hehehe

Pastu hari yang paling penting adalah pada 04 Jun aritu... Hari lahir mak aku... Aku balik dari sabah aritu 03 Jun,,, Tak sempat pon aku nak sambut sama sama dengan adik beradik aku... Sampai je kat rumah malam isnin tu, aku terus call mak aku nak ucap selamat hari lahir..

Tak sempat aku nak cakap kat mak aku nak bagi hadiah cucu tapi dia dah cakap dulu hadiah yang dia nak... Hehehehe.. Sebenarnya mak aku tak nak pon hadiah tapi aku paksa juga suruh minta hadiah... Dan dia minta hadiah tudung yang sama kaler dengan kain yang dihadiahkan oleh wife aku aritu...

Takpelah mak.. Mak minta hadiah kereta Lamborghini mainan pon aku sanggup bagi... Sebab mak je lah tempat aku bermanja selepas ketiadaan bapa disisi... Huhuhu...

Semoga mak panjang umur, dimurahkan rezeki dan diberikan nikmat kesihatan yang berpanjangan... I Love U Mak....


5 Komen untuk "Hari Penting Buat Aku"

AWK KAWIN DENGAN SAPA 29 MEI...???????????

Byk tarikh penting, moga hubungan kalian bahagia dan mesra bersama anak isteri dan ibu ke akhir hayat

bagusnya ingat tarikh2 penting macam ni. tak semua lelaki @ suami @ tunang ingat bnda camni.mcm tunang sy sndiri. bsday dia sy ingtkan sebab dia sndiri lupa.sangat laaaa parah..

slmt hari lahir. abg pun lahir bln mei..19hb

Emmm teringat OKje first time datang sini masa Ben Ashaari promote blog ni!
Masih tak berubah headernya....
Apa pun hepy Anniversary untuk semua yeh!

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info