Cerita pasal Futsal Ke Pasal Orang Tua

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Cerita pasal Futsal Ke Pasal Orang Tua


Hari ni hari yang sangat memenatkan buat aku...!!! Opis baru aku ni menganjurkan perlawanan Futsal antara PAKK, Pusat Aktiviti Kanak Kanak...

Bayangkan lah... Staf kat opis baru aku ni hanya berapa kerat je... Tapi anjurkan program yang besar... Fuhhhh!!! Penat beb!!!

Habis je bebudak tu main futsal, staf dan penyelia pulak yang kene lawan main... Mula mula aku ingat, perlawanan tu hanya suka suka... Dan aku pon just main main je la... 

Sampai kan depan gol pon xleh masuk... Padahal keeper tu hanya seorang 'auuuwwww'... Hehehe


Haaaaa!!! Ni lah piala yang diorang dapat... Sakit hati betul... Aku tak tahu lak yang perlawanan kitorang tu ade hadiah.... Cetttttt!!!! Tapi takpe... Aku sempat ambil satu piala ni... Hahaha 

P/S: sebenarnya aku buat entri ni sebab malas nak tengok rancangan Master Chef Selebriti tu... Wife aku dok layan 'citer' ni, so aku pon layang blog ar... 

Malas tengok perangai 'orang tua' yang mengada ngada tu... Xkenal??? Tengok la sendiri sape peserta yang paling tua, berjiwa muda pastu mengada ngada... Huhuhu

0 Komentar untuk "Cerita pasal Futsal Ke Pasal Orang Tua"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info