Amirah With Cousin

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Amirah With Cousin


Semalam selamat sampai kat rumah... Hari tu aku balik sebab ade sepupu aku kahwin... Balik kampung semata mata nak datang kenduri kawen sepupu... Sepupu je tu, bukan adik beradik... Hehehehe...

Amirah pulak bila jumpe dengan sepupu sepapat dia, asik menangis aje... Yelah kan, dia bukannya biasa duduk dengan ramai orang ni .. Biasa kat rumah kitorang je bertiga, bila balik kampung aku je penuh satu rumah dengan kehadiran anak anak buah aku...

Diorang semua kat sana memang menantikan kehadiran Amirah... Setahun berapa kali je diorang dapat jumpe berkenal kenalan... Masa kat sana tak sempat langsung nak update blog... Busy semacam seolah olah aku pulak yang tuan rumah....



Yang aku pelik tu, bila orang ajak dia main dia nangis... Tapi bila sepupu dia masuk bilik, sibuk ketuk pintu suruh keluar... hehehe...

Apa yang penting kenduri kawen baru baru ni memang meriah dengan kehadiran keluarga aku... Huhuhu... Yang lebih seronok bila keluarga yang dah bertahun tahun tak jumpa, kali ni dapat jumpe... Hehehe

Badan tak hilang penat lagi... Mata dah berat semacam je aku rasa... Mood nak menaip tu hilang seketika... Tu je lah aku nak cerita...


1 Komentar untuk "Amirah With Cousin"

best giler bila dpt kumpul ramai2 ngan sedara mara yang lain...meriah rumah..hehe

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info