Wife Aku Memang Melampau

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Wife Aku Memang Melampau

" Mulai esok, abang nak diet... Masak nasi esok 2 'put' je tau "...aku cakap kat wife aku semalam...

" Ok...!!! Saya sokong...!!! Perut tu pon dah macam orang mengandung"...siap kene perli lagi... Hehehe

Keesokan harinya.…………………

" Ok... Malam ni saya masak 2 'put' je tau... Semalam abang cakap nak diet kan.." wife aku 'sound' awal awal....

" Malam ni saya buat Ketam Masak Cili Api ye!!!!" Dia sambung lagi...

……………...........................................

" Yang, nak tambah nasi lagi...!!! Malam ni lauk sedap la"

" Nasi dah habis... Semalam suru saya masak 2 je kan... So tak boleh la tambah lagi..."

Arrrgggggghhhhhhh!!!!!!!!!! Lauk sedap sangat ni... Tapi wife aku masak nasi tak cukup...!!!! Melampau sangat dia... Kesian kat aku kan...

Tensen nye aku... Huhuhu... Camne nak kurangkan perut ni kalau masakan wife aku selalu membuatkan perut aku asik nak minta nasi je...

(Semua ni adalah alasan yang sering aku bagitau kat member2 aku bila diorang tegur perut aku yang semakin membulat)

8 Komen untuk "Wife Aku Memang Melampau"

kalau ketam masak lemak adoiii awal2 lagi dah kalah camni :)

haha. saje nak membuli la tu.

hahaha..tak pasal2 Lala disalahkan...hehehhee....

Haha.. sama lah mcm husband I, pernah nak tambah nasi tp dah habis sbb dia suruh msk sikit.. =)

abg tu yang melampau dah pesan pastu nak salahkan bini lak xpatut2
http://long-cham.blogspot.com/2013/05/tips-macamana-nak-tarik-trafik-mencanak.html

ni yang nak marah nie... adeh lunch ni kena cari lauk ketam nie =D

hehehe...saja tu psycho tu...kena kuat semangat

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info