Tak Habis Dengan Politik

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Tak Habis Dengan Politik

Pilihan Raya dah hampir seminggu berlalu tapi cerita pasal PRU kali ni tak habis habis...!!!

Hanya kerana kita berbeza pendapat dan berbeza sokongan parti, hubungan kekeluargaan kita yang terjalin erat selama ini putus begitu saja...

Kekadang aku rasa kelakar dengan beberapa orang sepupu aku ni...!!!! Memang cakap tak serupa bikin..!!!

Sering menasihatkan aku, biar berbeza pendapat tapi jangan sampai putus hubungan silaturrahim..!! Tapi bila aku luahkan pendapat aku, semua tak boleh dengar...!!!

Sering menasihatkan aku, kononnya bila nak share sesuatu dalam fesbuk, kene pastikan kesahihan cerita sebenar...!!! Tapi dia lah orang pertama yang menyebarkan cerita palsu...!!! Bila dah tahu kebenaran, pandai pulak malu...

" aku boleh berdebat dengan 10 orang ilmuwan tapi aku tetap kalah dengan seorang jahil"... Memetik kata kata Imam Shafie...!!!!

Renung renungkan

2 Komen untuk "Tak Habis Dengan Politik"

geleng kepala je kan.. saya bukan dgn sedara, tapi member2 sekeliling especially dekat ofis. yang tak tetap pendirian pun ada. bila org pro kerajaan ckp camni dia pun ikut camni. kejap lagi bila pro pembangkang bawak cerita dia pun mulalah. pening2.. nasibla family semuanya sehaluan.

~politik bukan utk pecah belah betul tak.. geleng kepala lagi bila cerita politik yg tak pernah abis

tu yang malas nak dengar berita dan beli paper...asyik cerita politik tak habis-habis...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info