Masak Sardin Pula

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Masak Sardin Pula

Malam tadi wife aku tegur kononnya aku dah lama tak masuk dapur...

So malam ni aku sekali lagi tunjukkan ke 'terer' an aku masak... Hehehehe

Sardin masak pedas...!!!! Hahahaha... Sebenarnya aku main hentam je segala bahan bahan dalam sardin ni...

Janji benda yang aku nak masak tu sedap dan isi dalamnya kena betul betul masak.. Hehehe..

Nak jadi blogger masakan??? Tak kot... Sebab aku ni boleh masak ikut suka tekak aku je...

Ala...!!! Yang penting sedap maa... Kan... Kan...


4 Komen untuk "Masak Sardin Pula"

Amboi... Siap hias tu.. Org lelaki msk mmg gtu ek.. Hehe..

Sardin la sedap..makan ngan nasi sedap...makan ngan roti pun sedap hehehe

Ada hiasa tu mmg mencuit hati.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info