Arwah Sentiasa Diingatan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Arwah Sentiasa Diingatan

Tiba tiba rindu kat arwah bapa aku... Huhu...!!! Mari sama sama kita sedekahkan al Fatihah sekejap..!!!

Al fatihah..!!!

Jam ni arwah punya... Kebetulan takde sape nak pakai, so aku ambil la dari simpanan mak aku..

Dah lama jam ni arwah tu guna... Sejak dia masih bergelar guru besar.. Aku rasa dah masuk 15 tahun jam ni... Season kan..

Jam ni dulu arwah tu dapat sebab dapat anugerah dari jabatan pelajaran...


Aku suka jam ni sebab kat tarikh tu ade nama aku.. 'MIE'... Hehehe

Bila aku tengok waktu, mesti teringatkan dia... Huhu semoga arwah bahagia di 'sana' kelak...


0 Komentar untuk "Arwah Sentiasa Diingatan"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info