Harini Aku Bos

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Harini Aku Bos

Hahahaha... Aku lah bos... Bos kene duduk belakang... Bos kene ade driver... Dan bos juga kene ade P.A...

Bos kene duduk tempat yang sangat selesa... Nak kemana mana, sebut je... Pandai pandai lah driver tu cari tempat tu...

Kali ni, wife aku jadi driver... Amirah pulak kene jd P.A aku... Hahaha

Ala.. Kejap je nak rasa jadi bos ni.. Aku minta wife aku drive ke presint Diplomatik je... Hehehe

Kalau suatu hari nanti korang jadi bos,,, jangan lupa yang korang ade BOS paling besar yang kat ATAS tu haaa... Bos gaji juta juta pon kene tunduk juga dengan bos yang Maha Hebat tu... Hehehe





3 Komen untuk "Harini Aku Bos"

sekejap pun jadilah....hahahha

hahaha. . . .
the big bos ...hehhe..Chiyok.. ;)

kita hnya mampu jadi bos di dunia.....

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info