Pontianak Di Putrajaya

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Pontianak Di Putrajaya

Sila perhatikan gambar ni betul betul... Ini memang kisah benar yang terjadi pada minggu lepas di area putrajaya... Kejadian ni terjadi kat rumah member aku...


Seram kan... Tambah seram bile tengok di malam keliwon.... hehehe.. saje je nak cerita di malam jumaat ni.... hehehehe... Citer dia camni...

Member aku sekeluarga jarang sangat duduk rumah kat putrajaya tu sebab jauh nak ulang alik dari opis ke rumah... Pada dia lah.. Aku yang tiap tiap hari ulang alik slamber je... Paham pahamlah bila rumah yang jarang sangat orang duduk kan... Mesti ade yang 'tumpang' sekaki...

Belakang rumah member aku ni ade hutan tebal yang belum diterokai untuk buat bangunan... Pada masa tu wife dia duduk rumah sebab jaga anak kecil yang umur antara 2 - 3 tahun la... Anak dia main iPad sambil tu terbukak la camera..

Biasa la budak budak, bukan tahu ape ape pon.. Dia main 'snap' je la gambar tu sambil menghadap ke tingkap bilik diorang... Tiba tiba je anak member aku tu nangis...

Wife dia pon terus ambil iPad dan belek belek gambar yang anak dia snap tu... Tiba tiba ade gambar tu tertangkap... Yang lagi menakutkan, kejadian ni waktu siang tu.. Kalau nak kata edit, budak budak tak reti nak edit edit ni...

Member aku ni pon citer la kat jiran sebelah rumah dia... Dan jiran dia akui, yang dia sendiri pernah nampak pontianak tu kat area tempat diorang tinggal...

Ayah dia pon datang la membantu halau 'benda' tu... Bila dah tabur garam, ayah dia nampak benda tu memang ade kat luar tapi tak boleh nak masuk dah...

Keesokannya, anak dia tu terjerit jerit pulak sambil tunjuk kat bawah... Dia nampak benda tu banyak kat bawah... ngehehehe... Pasni kalau dia ajak kenduri, aku datang bila dia buat kat tempat lain... hehhehe seram beb...


4 Komen untuk "Pontianak Di Putrajaya"

Ini yg kt presint bper yerk??? Smalam pun kite org bru dgr story dr member opis pasl pocong kt umah kt Putrajaya gak...

dah banyak dengar kisah seram kat putrajaya tuu..tak tahu la betul ke tak..harap2 x mengganggu manusia lain..

hantu pun nak menonjolkan diri skrg ni..agaknya gila glamer kot?

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info