Pengasuh Amirah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Pengasuh Amirah

Hari ni adalah hari ketiga Amirah kitorang hantar kat rumah pengasuh.. Kali ni tak jauh,, selang 2 tingkat je dari rumah aku... Senang sikit aku nak pantau... Hehehe..

Hari jumaat lepas aku datang pegi rumah dia... Muda lagi pengasuh Amirah tu.. Anak dia pon baya baya Amirah juga cume 3 bulan lebih tua berbanding Amirah... Aku membiarkan wife aku borak borak dengan pengasuh, dan mata aku meliar melihat suasana sekeliling...

Kalau mengikut adab melayu memang melarang kita berkunjung ke rumah orang dengan mata yang meliar... Tapi demi keselamatan Amirah, aku terpaksa.. ehehehe.. Pada pemantauan aku, pengasuh ni memang seorang yang pembersih...

Tengah diorang borak borak, suami pengasuh ni dah balik rumah... Aku pulak yang rancak berborak... Dari isu anak kambing sampai lah isu kat Lahad Datu... Eh!! macam dah kenal lama pulak... hehehehe

Bila semua dah ok, aku pon setuju untuk hantar Amirah kat rumah orang tu.... Dan ahad lepas aku pon bawa Amirah balik ke Putrajaya... Baca kat Amirah Kembali Ke Putrajaya

Sejak 2 hari dijaga oleh pengasuh tu, aku rasa tak sedap hati... Hemmmm... Takpe.. Aku nak tengok hari ni pulak.. Pasal keadaan Amirah tu, nanti aku cerita ye... Kot kot la 2 hari ni salam perkenalan dulu kan.. huhu


3 Komen untuk "Pengasuh Amirah"

insyaallah , semuanya akan berada dalam keadaan selamat

sometimes selalu bersangka baik pun bagus gak papa blogger...mmg keselamatan anak kena selalu pantau...all da best

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info