Taman Jadi Tempat Maksiat

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Taman Jadi Tempat Maksiat

Lepas dari injured 3 tahun lepas, akhirnya malam tadi aku pegi jogging... Sejak 3 tahun tu la aku tak pernah bersukan.. Sejak 3 tahun tu la aku mengumpul segala lemak..

Habis separuh larian, semput... Hahahaha.. Nasib baik aku jogging waktu malam.. Agaknya kalau waktu petang, mesti orang ingat aku ni badak yang berlari... Hahahaha.. 

Sambil jogging tu dapat juga cuci mata.. Mana taknya, laki pompuan bercengkerama, di bawah sinaran bulan purnama... Laki pompuan berpelukan tu boleh la cuci mata kan... Tapi yang jantan sama jantan apa macam???

Bile aku tengok jantan sama jantan berpegangan tangan, ape lagi, aku start motor dan... Blahhhh la.. Kang tak pasal pasal aku kene tarik ngan diorang lak.... Maksiat maksiat!!!


2 Komen untuk "Taman Jadi Tempat Maksiat"

tu la.. nk bawa ank2 jenjalan pun pkir dua tiga kali sbb spesis mcm ni byk kt taman2 skrg, bkn tahu malu lak tu..

Manusia sekarang tak malu buat maksiat depan2 ..hilang malu bro.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info