Segmen : Jom kutuk Blog Saya by aimancool.com

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Segmen : Jom kutuk Blog Saya by aimancool.com


Tengah malam ni best juga join segmen ni... Segmen yang entah ape ape kot... Segmen Kutuk Mengutuk... Tu haaa,, kat gambar tu kan dah tulis...

Aku teringin juga nak tahu ape kelemahan blog aku ni.. So, kepada empunya segmen ni, sila kutuk ye.. Hahahaha... Jaga ko!!!

******************

First aku tengok banner ni aku dah tau, budak budak je yang buat ni.. Sebab memang takde seni.. Entah entah budak ni tak tahu ape tu seni... Biasanya font yang digunakan dalam perkataan 'segmen' tu masa buat folio masa zaman sekolah je.. Dan ternyata orang yang buat ni adalah budak sekolah.. Hahahaha... Lahir 90an kot... Memang la budak lagi kan. 

Berani pulak tu buat segmen kutuk mengutuk... Blogger terkenal pon tak kutuk blogger yang lain tau.. Apatah lagi nak buat segmen terkutuk... Engkau yang budak budak nak kutuk orang lain...Mungkin kelebihan kau sebab lama dah masuk dalam dunia blog ni, so berani nak kutuk orang orang yang baru kan..



Alalala... comelnya... Baca kat blog dia, guna ' Wa Lu '... Wakluuuuuu lahhh... Macam ganas sangat, tapi letak kat bawah blog tu benda ni.. Nampak sangat kebudak budakkan dia..


Tak payah nak bagitahu trademark ko " Poyo Itu Aku "... Orang baca blog ko pon dah tahu yang ko ni poyo je lebih...

So, itu je buat setakat ni.. kalau aku rasa nak kutuk ko lagi, aku akan edit entry ni..
" Lu Kutuk Wa, Wa Kasi Pancung Sama Lu "... Lu siap budak kecik... Ko dah sunat belum?? Kalau belum, kebetulan aku dah dilantik jadi tok mudim.. Bagitahu je, aku datang pegi umah ko aku sunat ko...

P/s: Minta maaf kepada pembaca semua, ini adalah sebahagian daripada segmen yang dianjurkan oleh Aiman Aziz, semua yang tertulis tiada kaitan antara yang masih hidup dan yang belum dilahirkan lagi.. Terima kasih.. Jangan marah kat aku pulak sebab kutuk kutuk blogger ni.. Hehehe

1 Komentar untuk "Segmen : Jom kutuk Blog Saya by aimancool.com"

keluang man, sebenarnya leeza pun selalu join segmen tgh2 malam.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info