Layanan Kakitangan Kerajaan Macam Hampeh!!!

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Layanan Kakitangan Kerajaan Macam Hampeh!!!


Ini luahan hati dari seorang member aku... Seorang ketua kerani dari Jabatan Kebajikan Masyarakat Malaysia, ataupon ibu pejabat berperangai pelik.. Bukan member aku sorang je yang dia tengking, malahan aku sendiri pon kena...

Aku tak tahu ape kene dengan makcik tu.. ( makcik kot suara macam orang tua )... Sepatutnya dia yang berpangkat CC ataupon ketua kerani melayan orang lain dengan layanan yang baik.. Semalam aku cakap dengan dia, cakap dengan baik, dia jawab

" Kau pegi kol CC *****, aku tak pernah buat benda tu.. Aku tak tahu ape benda yang kau nak "..

Eh!!! Kalau dengan orang yang berpangkat, boleh pulak kau bersopan.. Memang kaki ampu la makcik tua ni.. Hari ni, member aku pulak yang kena tengking dengan dia..

Semalam aku beranggapan dia penat lepas balik dari bercuti cuti dengan keluarga dia, tapi tak kan arini masih nak marah sebab penat kot???

 Kalau sampai macam ni cara seorang CC melayan staf bawahan dia, alamatnya report dengan bahagian yang tertinggi la.. Hahahaha... Siap la kau.. Kau berlagak sangat ye... Orang camni memang patut ajar sikit... Bagi dia pandang bawah, jangan asik pandang atas sampai yang bawah ni dipijak pijak.. 
 

10 Komen untuk "Layanan Kakitangan Kerajaan Macam Hampeh!!!"

haha belum kena buku dengan ruas

hmmm... sekadar pendapat...rasanya better buat aduan di Biro Pengaduan Awam daripada post di fb..letakkan aduan di tempat yg betul, InsyaAllah yg salah mungkin akan dpt diperbetulkan... Kalau post dlm fb, mungkin dah menjatuhkan ramai pihak, JKM especially..

Sekadar pendapat dari penjawat awam. Chill...!! @__@

saya tahu ramai yang orang yang dari peringkat lebih tinggi mempunyai facebook.. so maybe dengan cara camni orang atas akan pandang..

pernah juga berurusan dgn orng kerajaan..tp sikap, amboi..bukan kemain..kita dtng leklok, dia pndng rendah je..mngkin la dia rasa dia tu dah Up sngt kut..

member aku kalau jumpa staf gomen yang kerek camni dia terus emel ke pengarah je. dia kata lantak la dorang nak kecoh ke apa pastu. janji dia puas.. kadang2 staf2 ni xtau etika kerja.

memang camtu~~ kenapa eh?> gaji kecik ke? padahal bonus selalu dapat?? haih

baru duk kat agensi pun dah berlagak...
belum duk kementerian...
org keje pejabat menteri pun xberlagak la weh...puiii...!!!

erm..pernah jugak jadi macam tu.
depa rasa depa tu hebat sangat, tambah-tambah pejabat2 yang berurusan dengan orang awam. tau2 sendiri la pejabat mana (",)

siapa jua namanya kn.telampau jgk tu mcm tu ia menjawab..temberang.

snap gambo dia tempet kt blog wkakakaka next time tgah dia maki2 tu
rakam vdeo dia then blutooth kt bos besaq then upload you tube..
(rakan cina ajar cara berhadapan dengan KERAni or ursan ngan kunter2 rasmi kerajaan or bank yg biadap)

hahaha mok cik period tu x pon menoopose :P

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info