Bengong

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Bengong

google internet

Tensen betul aku semalam.. Internet kat umah aku langsung tak leh pakai... Nak kata tak bayar, 18 haribulan aritu dah bayar dah... tak kan seminggu je boleh tahan kot... Adoi pening...

Kalau internet takde kat umah, hidup tak lengkap wooo.. Pening kepala aku.. Kalau Amirah dah tido, tercongok depan tv je la aku ngan wife.. Arggghhh!!! Tensen bila internet takde.. Ni yang rasa nak pakai UNIFI ni... Baru puas hati.. kan...kan...



7 Komen untuk "Bengong"

internet pkai streamyx ke apa? klau ngan TM senang call je..klau berukband, tak tahu la cmne..hehe

call je center tanya kenapa. kalau betul2 dah habis, naik je quota tu. biasala tu, kita dapat apa yang kita bayar.huhu

Unifi pun kadang2 ada masalah gak. haritu aku dekat 2minggu tak boleh pakai.

Biasa la tu bro... Kadang2 service ada masalah. Ko guna Streamyx ke access Internet kat rumah?

ahaha... jgn fikir panjang lagi, tukar saje unifi trus.. xder pening2 dah papa blogger.. hehehe

guna celcome gak eak.. sama lah saya pon lansung x ley seach dah bayar dah pon still mcm hampeh

pakai unifi papa.. lajuuuuuuuu.. hehe

Unifi je Papa... siang malam tak tutup pun tak apa.. heheheeee..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info