Bencana Pantai Timur

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Bencana Pantai Timur

Korang mesti dah tahu kan pasal banjir kat pantai timur, Kelantan, Terengganu dan Pahang... Banjir dah semakin teruk dah kat sana... Bila banjir dah semakin teruk makanya khidmat kitorang yang kat KL ni amat amat diperlukan... huhuhu..

Disebabkan ade 3 negeri yang terlibat, makanya aku pilih lah yang paling dekat... Kalau aku masih bujang, maybe aku pilih Kelantan kot... Sebab dalam banyak banyak negeri kat semenanjung ni, kelantan je la yang aku tak pernah pegi.. hehehe

Pahang adalah menjadi pilihan aku sebab dekat dengan rumah mak mentua aku.. Ape ape hal senang aku nak balik jumpa wife ngan Amirah.. Rindu la aku sorang sorang kat sana.. Tapi takpe, demi negara aku sanggup berkorban... Dah macam komando dah aku ni.. 

Masa kat sana nanti, Insya Allah aku akan try update dari masa ke semasa... OK byyyeeeee


2 Komen untuk "Bencana Pantai Timur"

Berkhidmat untuk negara.... berbakti untuk masyarakat... insyaallah, semuanya OK nsnti....

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info