Ambang 2013 Bakal Melahirkan Bayi

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Ambang 2013 Bakal Melahirkan Bayi

Tahun 2012 bakal melabuhkan tirainya malam ini... Pejam pejam celik, dah habis dah tahun 2012 kan... Pelbagai kenangan, suka duka aku alaminya... Salah satunya adalah menyambut kelahiran cahaya mata aku, Nur Amirah Ramizah...

Pengalaman duka pulak, tahun 2012 juga aku kehilangan orang tersayang tanggal 23 November 2012.... Aku rasa ade 2 je kot kenangan untuk tahun ni.. Hehehehe... Tahun ni juga la aku menjadi seorang Blogger walaupon tak sehebat blogger yang lain... 

Ok... Aku nak citer pasal ambang 2013 yang bakal disambut kurang dari 5 jam je... Aku yakin ramai orang yang menyambut tahun baru ni dari kalangan budak budak yang berpasangan kan... Macam selalu la, bila dah sambut tahun baru sampai tengah malam, ape yang akan jadi kan....

Aku dah tak larat nak dengar berita pasal kes buang bayi... Kes kes yang selalu aku dengar kes buang bayi ni memang kejam... Ada yang buang kat laut, sungai dan macam macam lagi... Ade pulak tu yang buang bayi sampai kena gigit dek anjing... Akhir zaman betul dah ni...

Kita tunggu berita bulan 9 nanti.. Aku kompom bayi yang diorang buang tu adalah hasil yang 'dibuat' malam ni kan... Harap harap la jabatan yang berkaitan buat keje malam ni bagi mengatasi kes kes buang bayi ni... Tak sanggup dah aku dengar....


5 Komen untuk "Ambang 2013 Bakal Melahirkan Bayi"

selamat menyambut tahun baru Bro ! hehe..

Harap2 takde lah benda2 yang tak di ingini berlaku malam ni..lagipun sambut thn baru ni bukan budaya kita pun...:)

selamat meyambut tahun baru papa :)

yg menyedihkan ramai yg terjebak tu sume anak melayu....sedih!!

Lets work harder and be a better person... XOXO

happy new year papa blogger-> www.wadahberbicara.my

ramai yang dok sibuk bising pasal valentine's day.. tapi x ramai yang sibuk pasal new year.


apapon selamat meneruskan kehidupan.. n memperbaharui azam! ;D

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info