Berilah Aku Kesempatan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Berilah Aku Kesempatan

Ya Allah,, aku amat yakin bahawa ini adalah ketentuan Mu ya Allah... Aku memohon kepada mu, berilah aku kesempatan untuk melihat dan menatap wajah ayah kesayanganku...

Disaatnya menghadapi kepayahan dan kesakitan, aku tiada disisinya... Berikanlah aku sedikit masa Ya Allah...

Perjalanan aku ke Sabah kali ni bukan dengan sejuta kegembiraan tapi berjuta kesedihan... Tambah menyedihkan bila aku terima panggilan dari kampung, yang jenazah akan dikebumikan harini juga...

Aku sampai ke Airport KK pukul 1.40 petang.. Hala nak ke rumah aku, ambil masa 3 jam... Ya Allah,, sempatkanlah diri ini berbakti untuk mengusung jenazah orang tua ku buat kali terakhir... Amiinnnnnnn...

1 Komentar untuk "Berilah Aku Kesempatan"

insyallah,ada kesempatan dari Allah,semuanya seperti yg dikehendaki.......Arwah faham tu..sabar k..banyak2kan la beristigfar bro~

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info