Amirah Tak Sihat

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Amirah Tak Sihat



Harini Amirah, genap 8 bulan.. Dan sempena kegenapan umur 8 bulan dia tu, dia diserang penyakit batuk... Kesian sangat kat dia..

Mana taknya, kahak banyak sangat sampai susah nak bernafas.. Dan aku bawa dia pegi klinik, doktor kata paru paru ok...

Dia just bagi kat ubat cairkan kahak dengan ubat kembangkan paru paru.. Menariknya, dia sebijik macam aku.. Jenis takut makan ubat.. Hahaha

Bila aku dah bagi ubat kat dia, badan menggeletar nak telan ubat tu... hahahah
Perangai tak elok juga dia ikut.. Tapi kecomelan tu memang turun dari aku sendiri.. Aku comelkan?
3 Komen untuk "Amirah Tak Sihat"

kesian amirah tak sihat, lama tak tengok dia dekat blog neh.. hope dia cepat elok

btw amirah lagi comel dari papa dia..hahahha

semoga cpt sihat amirah.... kak deno doakan ... :)

budak-budak memang senang jugak nak dapat batuk.... bila dah batuk confirm kena seme pulak....macam tu lah nak besarkan anak!

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info