Ketam Lagi | Chili Crab By My Wife

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Ketam Lagi | Chili Crab By My Wife

               

Ketam Lagi | Chili Crab By My Wife

Aku sendiri tak tahu berapa banyak entri yang aku tulis berkaitan ketam... Dah ketam favourite aku, memang ketam je la yang banyak aku cerita... Hahahaha

Semalam wife aku baru balik dari kursus kat cherating... Aku pulak baru sampai juga dari airport sebab nak jemput ayah sedara wife aku yang baru sampai dari menunaikan rukun Islam Kelima...

Lebih kurang pukul 12 tengah malam barulah Chili Crab ni siap.. Dan semuanya licin... Memang sedap... Lama tak makan air tangan wife aku... Sambil sambil tu, aku bertugas sebagai tukang bukak isi ketam... Hahaha

Senang cerita, memang sedap la wife aku masak... Puji wife supaya malam karang dia belanja makan piza... Hahahha
6 Komen untuk "Ketam Lagi | Chili Crab By My Wife"

sooo tempting wooo papa.... yummy !

Pergghh.. my fav jugak ketam ni.
Alangkah bahagia kalau hari2 dpt mkn ketamm..

Wah nmpk sdp tu..mkn ketam mmg sdp tp agak mencabar utk dpt isi ketam tuu..hehee

Nampak sedap tapi rasanya... Hemmmm... Lebih sedap.. Hehehe

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info