Chicken Butter Milk | Resepi Air Tangan Isteri

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Chicken Butter Milk | Resepi Air Tangan Isteri

                

Chicken Butter Milk | Resepi Air Tangan Isteri

Selama ni bila isteri aku masak, aku tak hebohkan pon dalam blog ataupon facebook... Sehinggakan pernah ada mulut mulut busuk kata isteri aku goyang kaki kat rumah, semuanya aku yang masak... 

Hey..!!! Tak semestinya suami masak tu takut isteri... Contoh terbesar, Chef Wan... Haaaa.. Tu kire camne tu.. Chef lagi.. Hahaha

Wife aku masak kat rumah cuma bila dia masak, selalunya aku terus ngappp..!! Tak sempat tangkap gambar pon... 

Ok kali ni,  Chicken Butter Milk wife aku buat... Dia suruh beli ayam sekor pastu dia asingkan isi dengan tulang... Bahagian paha ayam tu dia buat Chicken Chop.. Hemmmm... Amacam, kreatif kan... 

Kalau bukan suami yang puji masakan isteri, siapa lagi kan... Hehehe.. Takut nak kena baling lesung batu la tu... Hahahaha klik link tu, kalau nak tau cerita lesung batu... 
6 Komen untuk "Chicken Butter Milk | Resepi Air Tangan Isteri"

Nampak sedap nih...resepi mana resepi

Ngeeee

sodap yer?ate mn resepi nyer.mn tau boleh try

macam sedap jeeee ,

http://blurrr4evablurr.blogspot.com/

macam sedap jeeee ,

http://blurrr4evablurr.blogspot.com/

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info