Free Free Je Amirah Kena Lempang

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Free Free Je Amirah Kena Lempang

Sangat sangat bosan bila balik rumah arini... takde penyeri beb... Selalunya buka je pintu bile time balik keje, mesti Amirah dah terpacak depan pintu... Pastu senyum senyum... Tapi arini berbeza, buka je pintu, aku tercari cari senyumannya.... Wuhuuuu... Sedih ok... Tersangat sedih...

Ok... Ramai yang tanya kat aku pasal kes Amirah kena dera aritu... Malam tadi aku pegi jumpe owner taska, pengasuh yang lempang Amirah  tu dan saksi kejadian... Tapi sayangnya, diorang terlalu ramai dan aku hanya sorang... Ape yang aku cakap, semua diorang bidas balik.... Diorang siap lakonkan semula kejadian Amirah kene lempang tu...

Member aku yang sebelum ni kat facebook semuanya berapi api, kononnya nak belasah la, nak pijak pijak la, tapi bila aku mesej, minta temankan kat sana, masing masing punya alasan tersendiri... Walhal aku dah bagitahu pagi tadi... Cehhhhh!!!!... Tu la manusia yang bergelar kawan.... Korang nilailah sendiri bila ade kawan camni kan...




13 Komen untuk "Free Free Je Amirah Kena Lempang"

Teman doakan yang terbaik untuk awak... semoga berjaya...?

Kalau boleh, sharekan sekali nama taska dan lokasinya... at least semua orang tahu...

sabar jer la... pasal pengasuh tu nnti ptg aku tanyer maksu aku...

kawan kaki api mmg ramai time senang ada ja time susah smua cabut.. sbar wey tuhan tu ada dan sentiasa bersama org yang benar

saya penah alami situasi ini....tapi nasib anak saya baik tidak di sepak..cumak ayat2 yg kuar dari pengasuh tu diulang tanyang oleh anak saya balik..sehingga lah saya semuka dgn owner, pengasuh dan saksi yg tak boleh pakai. rata2 mereka ini menyokong sesama sendiri. owner pun gitu, sedaya mungkin dia menegakan keadilan walaupun tidak ada adilnya disitu. untuk awak bro, teruskan...

tak cuba cari pengasuh yang jaga budak kat rumah ke...faham2la nurseri ni

sokong Izni Hafiz Abdul Rashid, patut sharekan skali nama taska dan lokasi...

biasala bro. cer bro kasi duit konpem diorang ikut punya.. takde duit keje tak jalan bro.. dunia sekarang semuanya duit.

MESTI! papa mesti bawa kes ni ke pihak atasan...! ewah2 senang je diaorang tu nak selamatkan diri.. jgn bagi belas kasihan... angin betul org yg buat naya kat budak2 nih!

klu owner taska tu ugut2 ko boleh buat report polis lg psl tu..ckp je ko dtg sorg, dorg ramai2 and ko diugut..tgk dorg brani ke x bersuara lg pasni..haha~

Harap papa boleh sharekn taska mn...sbb saya di putrajaya..risau jgk

dah report polis ke belum?

kalau dah report , laporan kesihatan ada , proceed je la kes .. ikut je undang undang.

tak payah pegi taska tu untuk bincang.

tak payah tgk ulang tayang.

apa apa cerita kat balai.

dah agak hal cam nih akan berlaku.

betul.yg kat fb kebanyakannya .. cakap je lebih...

hurmm..

Dah stel ke kes ni? Soo mcmne ?

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info