Konsert Di Majlis Perasmian Yang Tak Menjadi

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Konsert Di Majlis Perasmian Yang Tak Menjadi


Hari ni aku hadiri 1 program kat Bandar Tun Razak... Majlis Pelancaran Kempen "Jom Kembali Ke Sekolah"...

Gambar kat atas tu para pelajar bersiap sedia menyambut Menteri KPDNKK... Nama dia aku tak ingat pulak... Lepas majlis pelancaran tu, ade konsert sikit la.. Beberapa orang artis yang datang, kalau tak silap Shida AF kot... ( Dengar dari mc tu cakap ). Member aku cakap akak Datuk Siti... Tak tahu la aku, nama tak femes, so aku aku pon tak kenal la..


Selang berapa minit lepas pelancaran tu, tengah syok artis kat atas pentas menyanyi, keadaan bawah khemah tu............... LENGANG... Hahahahaha...


Ade jualan barangan sekolah yang dijual kat sini.. Semua harga runtuk punya.. Pendrive 2 GB pon jatuh harga RM9.. Yang tak berjenama la kan...

Jualan tu aku tak kisah sangat, yang kelakar pada aku adalah gambar kat atas tu.. Hahaha Memang kelakar habis.. Diorang jemput artis tak terkenal, memang la lengang kan... Jam baru pukul 12, berapa orang je yang nak dengar artis tu melalak kat atas pentas...

Disebabkan program ni hampeh, so aku pon cabut awal... Jadi penunggu je kat tempat tu.. Agaknya kurang hebahan kot tentang majlis ni... Tak pon, majlis untuk budak sekolah tapi jemput artis yang seksi seksa menyanyi kat depan.. Mana budak budak nak tengok aurat kan.. hehehe

3 Komen untuk "Konsert Di Majlis Perasmian Yang Tak Menjadi"

HAHAHAHA...
TROLL level = infinity!!!!

hahahahaha!

lain kali bawa kumpulan nasyid la..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info