Ibu Melutu Minta Ampun Kat Anak

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Ibu Melutu Minta Ampun Kat Anak


Kalau mak korang buat salah, pernah tak dia minta maaf?? Ke korang tak pernah perasan yang mak korang buat salah?? pada aku memang mak aku tak pernah buat salah.. Besar mana pon kesalahan tu aku tetap tak akan pandang salah dia...

Yelah kan,, besar mana lah kesalahan yang dia buat kat kita jika dibandingkan dengan pengorbanan dia membesarkan kita?? 

Cuba perhatikan gambar kat atas tu, sanggup ke korang tengok ibu memohon maaf sampai melutut??? Semakin maju sesebuah negara tu, semakin teruk la perangai penduduknya... Aku rasa kejadian ni kat China kot... Kat China kan bermacam macam perangai yang berlaku kat sana.. Benda yang kita tak sangka pon dia boleh buat...

Korang bayangkanlah tu seorang mak melutut minta ampun.. Derhaka betul la anak dia ni.. Sakit hati woo tengok gambar ni...

sumber borak kosong


4 Komen untuk "Ibu Melutu Minta Ampun Kat Anak"

xkn buat mak mcm ni walaupun mak de slh ngn kita..tp mak saya x pnh wat slh pun

sedih, tapi kat sini pun dah berlaku depan mata saya... Dek kerja penting, anak dah jadi angkuh sombong tak bertegur sapa dengan mak ayah sampai mak ayah merayu supaya maafkan apa-apa dosa mereka.. supaya sang anak kembali ke pangkuan mereka.. sedih.. tapi benar. Moga tak jadi kat kita camtu... tak jadi juga kat anak kita camtu..Pengajaran.

memang kurang hajar..
mak..tak pernah buat salah,

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info