Aku Hantu Durian

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Aku Hantu Durian


Ok... Hujung minggu ni aku balik rumah mak mentua sebab ade panggilan penting...

Ayah mentua aku yang suruh balik sebab durian banyak sangat dah.. Aku sebagai hantu durian, dengan hati yang gumbira balik ke Pahang.. nyum nyum~~~

Harini dah habis 5 biji dari pagi aku makan.. Sikit je kan.. Hehehe.. Simpan untuk DURIAN CREPE... So, hujung minggu ni memang tak berupdate la ye.. Durian menanti..

4 Komen untuk "Aku Hantu Durian"

Baru lima biji dari pagi sampai petang.... belum cukup hantu lagi tu....teman nie, sekali redah 5 biji, tuh baru starter.... belum sampai mlm lagi.... sebenarnya, waktu paling best sekali makan durian nie ialah tengah mlm... feelnya lain sket....

bro, dah update blog. jangan tak datang plak..

weyy ko taw aku makan sebijik dah demam panas. lama gila aku tak makan durian.sedih seyhh

Bertapa skrg ni leeza tgh teringin sgt nk mkn durian.

aku pun balik kg gakkkk tapi durian belum gugur lagi...manggis belum banyak yang masak, cempedak masih di atas pokok lagi..2 minggu lagi baru boleh dapat hasilnya....ahakksss...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info